نشست مربیان و اساتید قرآنی همدان با محور جشنواره قرآنی مدهامّتان
نشست مربيان و اساتيد قرآني همدان با محور جشنواره قرآني مدهامّتان

نشست مربیان و اساتید قرآنی همدان با محور جشنواره قرآنی مدهامّتان

ناهيدي فرد گفت: نشست صميمي مربيان و اساتيد برجسته قرآني استان همدان در جهت تبادل نظر در خصوص برگزاري خوب جشنواره قرآني مدهامّتان برگزار شد.
شناسه خبر : 32567 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان همدان، جلسه هماهنگی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان با حضور مربیان و اساتید برجسته قرآنی  در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  استان همدان در این جلسه گفت:   تبادل نظر در خصوص حضور حداکثری نسل جوان ، علاقمندان و فعالان قرآنی استان همدان جهت ثبت نام و شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان از مباحث مطرح شده در جلسه بود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می‌شود.

وی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی «مدها متان» برشمرد.

ناهیدی فرد  مهلت شرکت در مسابقات را پایان آذر ماه اعلام و تاکید کرد: مسابقات در دو گروه دختر و پسر و در رده های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.