رویداد ملی فهما پل ارتباطی خوبی بین بچه‌های مسجد و فضای مجازی است
رويداد ملي فهما پل ارتباطي خوبي بين بچه‌هاي مسجد و فضاي مجازي است
مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

رویداد ملی فهما پل ارتباطی خوبی بین بچه‌های مسجد و فضای مجازی است

بني اسدي گفت: تحولات خوبي را در سطح کانون‌هاي مساجد به ويژه در چند سال اخير مواجه بوديم از جمله فعاليت‌هايي که در سطح فضاي مجازي و با راه‌اندازي سامانه بچه‌هاي مسجد شکل گرفت.
شناسه خبر : 32509 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «حمیدرضا بنی اسدی» از اعضای شورای معاونین هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در استان همدان از چندین کانون فرهنگی هنری استان بازدید و در جلسه شورای اداری پرسنل ستاد فهمای کانون های مساجد همدان شرکت کرد.

«حمیدر ضا بنی اسدی » در این جلسه گفت: تحولات خوبی را در سطح کانون‌های مساجد به ویژه در چند سال اخیر مواجه بودیم از جمله فعالیت‌هایی که در سطح فضای مجازی و با راه‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد شکل گرفت؛ این سامانه در واقع پل ارتباطی خوبی را میان کانون‌ها و حوزه برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برقرار کرد که جای تقدیر دارد.

 

مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون های  مساجد کشور  افزود با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که در سطح ستاد فهما وجود دارد باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد تا ضمن کیفی سازی و توانمندسازی کانون‌های موجود، فراگیری ثبت اطلاعات کانون ها در سامانه بچه های مسجد با جدیت بیشتری انجام شود.
 

وی به شناسایی استعدادهای برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب طرح  فهما اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد کانون‌های مساجد در راستای اجرای طرح فهما و براساس یک نظام هدفمند و در قالب نظام جامع فهما بسیاری کانون های برتر را شناسایی و مورد تقدیر قرار می دهد.


بنی اسدی همچنین در مورد تحولات حوزه فضای مجازی در سطح کانون‌های مساجد به ویژه در دوران کرونا اشاره کرد و افزودبا توجه به اینکه زیرساخت‌های مناسب در سطح فضای مجازی از قبل از شیوع کرونا در ستاد فراهم شده بود در نتیجه در این ایام فعالیت‌های کانون‌ها در این بستر با کمترین اختلال ادامه یافت.

در ادامه این نشست «حمیدرضا ناهیدی فرد» به مشکلات استان همدان اشاره کرد و گفت: کمبود نیرو از مهمترین مشکلات استان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: تلاش مضاعف تک تک پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در طرح فهما بیش از گذشته است و استان تمام تلاش خود را در جهت کسب رتبه و ارتقای جایگاه در طرح ملی فهما انجام خواهد داد.

در ادامه این نشست  هر کدام از کارشناسان ستاد کانون های مساجد همدان مسائل و مشکلات خود را در حوزه فعالیت های کاری بیان و همچنین راهکارهای مناسب در جهت ارتقا و پیشرفت کار بیان شد.