راهیابی عضو کانون شهدای گمنام همدان به مسابقات کشوری مدها متان در مشهد مقدس
راهيابي عضو کانون شهداي گمنام همدان به مسابقات کشوري مدها متان در مشهد مقدس
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد همدان؛

راهیابی عضو کانون شهدای گمنام همدان به مسابقات کشوری مدها متان در مشهد مقدس

ناهيدي فرد گفت: «مسعود صفري» عضو فعال کانون شهداي گمنام همدان به مرحله نهايي چهاردهمين دوره مسابقات قرآني مدها متان در مشهد مقدس راه يافت.
شناسه خبر : 31191 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

«حمید رضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در همدان، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد مقدس گفت: چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان به عنوان اولین برنامه‌ قرآنی ستاد فهما به شمار می‌آید که در سطح ملی و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: «مسعود صفری» از کانون شهدای گمنام از مسجد ابوذر همدان در رشته قرائت تحقیق با امتیاز 75 در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان که در مشهد مقدس برگزار می شود، شرکت می کند.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در سامانه بچه های مسجد ثبت نام و قرائت خود را در رشته‌های مختلف در سامانه به ثبت رساندند، نهایتا با نظر هیات داوران از میان این افراد 100 نفر به مرحله نهایی رسیدند.


ناهیدی فرد با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی مشهد مقدس گفت: این مسابقات و سایر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گامی در راستای تحقق بیانات و منویات مقام معظم رهبری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ کل، اذان حضور می یابند و برگزیدگان هر رشته همزمان با اختتامیه مسابقات اعلام می شود.


گفتنی است آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره از مسابقات مدهامتان 27 و اختتامیه 29 مهر ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.