توزیع دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی در ششمین دوره کمک‌های معیشتی ستاد فهما استان همدان
توزيع دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قرباني در ششمين دوره کمک‌هاي معيشتي ستاد فهما استان همدان

توزیع دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی در ششمین دوره کمک‌های معیشتی ستاد فهما استان همدان

ناهيدي فرد گفت: کانون مساجد به کمک موسسه خيريه حضرت خديجه (س) و همچنين برنامه سمت خدا در ششمين دوره از کمک‌هاي معيشتي مومنانه در اين استان ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قرباني بين نيازمندان توزيع کرد
شناسه خبر : 29549 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان همدان، حمیدرضا ناهیدی فرد»  گفت: با همت برنامه وزین "سمت خدا" و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با برپایی پویش مردمی، کمک های خیرین و عموم مردم در هر ماه قمری جمع آوری و در قالب طرح قربانی در میان نیازمندان کشور توزیع می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح قربانی تا کنون در طی شش مرحله گوشت های قربانی در میان نیازمندان توزیع شده است ، افزود: دو مرحله از شش مرحله یاد شده، در سال جاری انجام شده که در اردیبهشت ماه امسال شاهد توزیع بسته های گوشت قربانی در شهرستان های کبودرآهنگ و رزن و در ماه ذی الحجه در شش شهرستان دیگر استان همدان هستیم.

وی ادامه داد:  تا کنون در شهرستان های نهاوند، بهار، تویسرکان، اسد آباد و فامنین یک هزار و 334 بسته گوشت قربانی توزیع شده است و یک هزار و 66 بسته گوشت  در شهرستان همدان توزیع شد.

 

وی ضمن قدردانی از مؤسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و خیّرین برنامه وزین سمت خدا و عملی کردن این اقدام نیکو در استان همدان تصریح کرد: امیدواریم این اقدام ارزشمند در طول سال تداوم داشته‌باشد و بتوانیم تعداد بیشتری از مناطق محروم استان را پوشش دهیم.

ناهیدی فرد گفت: محور توزیع این بسته‌های نذری، مدیران کانون‌های مساجد در شهرستان‌های استان  و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان هستند و اساس آن ثبت نام افراد نیازمند در سامانه حضرت خدیجه )س(  است.