برگزاری کاروان شادی و ماشین نویسی غدیر با همت کانون روستایی سولان
برگزاري کاروان شادي و ماشين نويسي غدير با همت کانون روستايي سولان
مدیر کانون فرهنگی هنری روستای سولان در همدان:

برگزاری کاروان شادی و ماشین نویسی غدیر با همت کانون روستایی سولان

نعيمي گفت: جشن بزرگ غدير در فضاي باز، ماشين نويسي غدير و اجراي کاروان شادي خودرويي در روستاهاي اطراف از برنامه هاي کانون فرهنگي هنري سولان در دهه امامت و ولايت است.
شناسه خبر : 29222 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان همدان، «اسماعیل نعیمی» گفت: جشن بزرگ غدیر در فضای باز، ماشین نویسی غدیر و کاروان شادی خودرویی در روستای سولان از ساعت ۶ عصر  پنج شنبه (7 مرداد) با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری سولان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای سولان افزود: همچنین مراسم جشن بزرگ عید غدیر از ساعت ۶ عصر  در محوطه ی تعاونی روستا همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز متنوع و نور افشانی  اجرا می شود.

 

وی اظهار داشت: واقعه غدیر از اهمیت خاصی در تاریخ اسلام برخوردار است و این امر آغازگر اصل امامت و ولایت در زندگی مسلمانان است.

 

وی  در خصوص اهمیت این واقعه بزرگ، بیان داشت: بزرگداشت وقایع تاریخی و مهم اسلام در جامعه امروز موضوعی مهم و ضروری است و در این میان تشریح و معرفی واقعه غدیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

وی تبیین آموزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی سیره علوی را در جامعه ضروری دانست و گفت: توسعه و ترویج سیره علوی و فرهنگ ولایی در سطح جامعه و به ویژه در تعامل با گروه‌های هدف جوان و نوجوان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ، آینده اسلام را بیمه خواهد کرد.