نخستین هفته از طرح ملی «شکوه مادری» در قالب سه شنبه های تکریم در همدان کلید خورد
نخستين هفته از طرح ملي «شکوه مادري» در قالب سه شنبه هاي تکريم در همدان کليد خورد

نخستین هفته از طرح ملی «شکوه مادری» در قالب سه شنبه های تکریم در همدان کلید خورد

نخستين هفته از طرح ملي «شکوه مادري» در قالب سه شنبه هاي تکريم با تجليل از مادر شهيد «مصطفي زارعي» در شهرستان درگزين با همت ستاد هماهنگي کانون هاي فر هنگي هنري مساجد استان همدان کليد خورد.
شناسه خبر : 29012 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان همدان،  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان درگزین، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درگزین و به همراه چند تن از فعالان فرهنگی در منزل شهید «مصطفی زارعی»  در قالب طرح ملی «شکوه مادری» جهت تجلیل از مادر شهید در منزل این شهید گرانقدر حضور پیدا کردند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در این مراسم با اشاره به طرح «شکوه مادری» گفت: از تابستان سال گذشته طرح ملی سه‌شنبه های تکریم در راستای تکریم خانواده‌های شهدا کلید خورد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: امسال در استمرار طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، طرحی با عنوان « شکوه مادری» در قالب تجلیل از مادران و همسران شهدا کلید خورد.

 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری است، افزود: سه شنبه های تکریم امسال با محور تجلیل از مادران شهدا، مادران نخبه که خود توانستند فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند و همچنین بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیرمسئول کانون های مساجد فعالیت دارند، برگزار می شود.

 

 ناهیدی فرد گفت: مادران شهدا همچون معلمی صبور با آموزش صحیح ، راه حق و حقیقت را فرزندان نشان دادند و آنان با فدای جانشان توانستند درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کنند.

 

وی با بیان اینکه آنچه که امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی را استوار نگه داشته است، فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: نقش مادران و همسران شهدا  در این زمینه پر رنگ است و بایستی همیشه مورد احترام و تکریم باشند.