نمایشگاه «غدیر تا ظهور» با همت کانون شهید دستغیب برگزار می شود
نمايشگاه «غدير تا ظهور» با همت کانون شهيد دستغيب برگزار مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب همدان:

نمایشگاه «غدیر تا ظهور» با همت کانون شهید دستغیب برگزار می شود

بهراميان گفت: با هدف ترويج فرهنگ غدير نمايشگاه بزرگ «غدير تا ظهور» با همت کانون شهيد دستغيب در محل پارک پدر منطقه شهرک فرهنگيان همدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28824 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان همدان، «زهرا بهرامیان» گفت: نمایشگاه بزرگ «غدیر تا ظهور» از عید قربان تا عید بزرگ غدیر خم با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب در محل پارک پدر ، روبروی مسجد پیامبر اکرم (ص) در شهرک فرهنگیان همدان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب همدان افزود: این نمایشگاه شامل غرفه های کودک، نوجوان، پذیرایی، فرهنگی ، پاسخگویی به شبهات نسل جوان، غرفه نمادین واقعه غدیر و مسابقه فرهنگی است.

وی ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان با کلام و زندگی اهل بیت(ع)  از اهداف این نمایشگاه است که تلاش کردیم با ایجاد محیطی شاد، این تعابیر را به زبان کودکانه برای آینده سازان ایران اسلامی بازگو کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نسل کودک و نوجوان جامعه با هجمه های فرهنگی مواجه هستند، امیدواریم اجرای اینگونه برنامه بتواند زمینه های مساعد فرهنگی در نسل آینده ساز جامعه ایجاد کند.

بهرامیان بیان کرد: حادثه غدیر اصل ولایت ، تکمیل کننده دین اسلام و رساندن مسلمانان به تکامل و تعالی است و باید این اتفاق مهم در جامعه تشریح شود.