دهه کرامت فرصت مناسبی جهت افزایش بصیرت دینی جامعه است
دهه کرامت فرصت مناسبي جهت افزايش بصيرت ديني جامعه است

دهه کرامت فرصت مناسبی جهت افزایش بصیرت دینی جامعه است

معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان: دهه کرامت فرصتي مناسب براي افزايش تقوا و بصيرت ديني به منظور ساخت جامعه اسلامي است و در اين دهه بايد توجه بيشتري به مباني اعتقادي و اخلاقي داشته باشيم تا بتوانيم آموزه هاي ديني و اسلامي را در جامعه ترويج دهيم.
شناسه خبر : 12712 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان همدان: مصطفی آزادبخت با بیان اینکه باید در زمینه اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع)، گام برداریم، افزود: ولادت حضرت معصومه (س)، گرامیداشت حضرت شاهچراغ (ع) و در پایان این دهه، میلاد سراسر نور حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، دهه ای پر عظمت است که جایگاه مغتنمی دارد و باید این جایگاه را غنیمت دانست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) به عنوان کریمه اهل بیت (س) و امام رضا (ع) مظهر جود و کرم هستند، اضافه کرد: لحظه لحظه زندگی ایشان الگوی کامل و ایده آلی برای ماست و باید به مطالعه سیره زندگی آنان بپردازیم.

وی اظهار داشت: حفظ ارزشهای  دینی  در جامعه باعث  حفظ کرامت و هویت آن جامعه می شود و لذا توجه به فرهنگ اصیل و ارزشهای معنوی جامعه باید همواره مورد تاکید باشد.

آزادبخت با تاکید بر افزایش بصیرت دینی، اظها کرد: در دهه کرامت باید توجه بیشتری به مبانی اعتقادی و اخلاقی داشته باشیم تا به سیره اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شویم‌.