جذب نسل جوان به مساجد با ابزار فرهنگ و هنر اولویت و وظیفه کانون‌های فهما است
جذب نسل جوان به مساجد با ابزار فرهنگ و هنر اولويت و وظيفه کانون‌هاي فهما است

جذب نسل جوان به مساجد با ابزار فرهنگ و هنر اولویت و وظیفه کانون‌های فهما است

حجت الاسلام و المسلمين دکتر ارزاني، در آيين رونمايي از صفحه استان همدان در پايگاه اطلاع‌رساني(فهما) اظهار کرد: جذب نسل جوان به مساجد با ابزار فرهنگ و هنر از اولويت‌ها و وظايف کانون‌هاي فهما محسوب مي‌شود.
شناسه خبر : 11618 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان همدان: آيين رونمايي از پايگاه اطلاع رساني کانون‌هاي مساجد استان همدان به نشاني http://hamedan.fahma.org  صبح امروز یکشنبه 18 خرداد ماه در قالب نشستي صميمي با حضور آيت الله «حبيب الله شعباني» نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر همدان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و برخي از مديران کانونها با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» که به صورت مجازی در آیین رونمایی از صفحه اختصاصی استان همدان، در پایگاه اطلاع رسانی (فهما) حضور داشت، طی سخنانی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری همدان در برخی رشته ها و بخش ها  پیشتاز و در کشور الگو هستند.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: جذب نسل جوان به مساجد با ابزار فرهنگ و هنر از اولویت ها و وظیفه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است و با برنامه ریزی درست می توانیم از بستر فضای مجازی ایده های ناب را مبادله و به اشتراک گذاشت.

 

وی گفت: سال گذشته مدلی طراحی شد که باعث ایجاد انگیزه در بین کانونها و زمینه یک رقابت منسجم و هماهنگ را بین کانون های مساجد کشور فراهم کرد تا پایتخت فرهنگ و هنر معرفی شود.

 

حجت الاسلام ارزانی افزود: دورترین نقاط کشور می توانند برنامه های خود را در این سامانه به اشتراک بگذارند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند که برخی از کانونهای که در سال گذشته  به عنوان کانونهای برتر معرفی شدند از کانونهای بودند  که در دورترین نقاط کشور فعالیت می کنند که توانستند به عنوان کانون الگو در کشور معرفی شوند.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: بعد از گذشت 25 سال از زمان تآسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد موفق شدیم که تفاهم نامه را با بسیج منعقد نمایم که طی این تفاهم نامه فعالیت های این دو مجموعه مشخص شد.